Din păcate, Google nu oferă companiilor o opțiune de a dezactiva recenziile din profilul lor de companie Google. Cu toate acestea, există anumite circumstanțe în care Google poate bloca temporar recenziile noi. Acest lucru se întâmplă de obicei atunci când Google detectează un număr neobișnuit de mare de recenzii negative postate într-o perioadă scurtă, ceea ce poate indica activitate de spam.
Motivele pentru care companiile ar dori să dezactiveze recenziile Google
Recenziile Google sunt o parte esențială a strategiei de marketing a oricărei companii, dar există câteva motive pentru care clienții ar putea lua în considerare să le dezactiveze:
- Prea multe recenzii negative. Acest lucru poate dăuna reputației lor și poate refuza clienții potențiali.
- Recenzii false. Uneori, clienții lasă recenzii false care conțin informații false sau detalii inexacte care pot induce în eroare alți clienți.
- Nu este suficient timp pentru a modera. Poate fi dificil să ții pasul cu moderarea comentariilor pe recenziile Google, ceea ce poate lua timp și resurse prețioase. Aici vă pot ajuta instrumente precum gestionarea înregistrărilor Vendasta și soluțiile de gestionare a paginii afacerii dvs.
Deși ar putea părea o idee bună să dezactivați recenziile Google pentru a evita feedbackul negativ din partea clienților, este important să rețineți că recenziile ajută la stabilirea încrederii clienților potențiali. Este mult mai bine să vă concentrați pe răspunsul eficient și prompt la întrebările clienților decât pe oprirea completă a întregului sistem.