Care sunt rezultatele negative ale căutării și de ce ar trebui să vă pese?

Nimănui nu-i place să vadă un articol negativ sau un comentariu despre afacerea sa, dar contează chiar atât de mult? Este de fapt important să facem ceva în privința asta sau ar trebui proprietarii de afaceri să continue să facă ceea ce fac întotdeauna?

Din păcate, rezultatele căutării negative au absolut potențialul de a pierde vânzări comerciale. Potrivit statisticilor de management al reputației, majoritatea covârșitoare a oamenilor – 86% – ar plăti mai degrabă mai mult pentru produse și servicii cu evaluări și recenzii mai bune și aproape jumătate spun că au văzut ceva într-o căutare online care i-a determinat să nu susțină o afacere. Este clar că un rezultat negativ al căutării, fie că este o recenzie, o postare pe blog sau un alt tip de media, are potențialul de a îndepărta mulți potențiali clienți de la o afacere.

Când luați în considerare modul în care utilizatorii interacționează cu SERP-urile Google, devine rapid clar că rezultatele negative ale căutării pot reprezenta o problemă serioasă dacă apar în partea de sus a paginii. Primele trei rezultate pe un SERP obțin peste 55% din clicuri, iar primele 5 obțin peste 70%. Cu alte cuvinte, majoritatea utilizatorilor nu derulează cu mult peste primele câteva rezultate. Dacă un rezultat negativ al căutării ocupă unul dintre acele locuri de top, puteți controla daunele serioase, dând-o în jos. Utilizatorii derulează rar până la partea de jos a SERP, darămite la pagina 2 și mai departe. Aceasta înseamnă că menținerea rezultatelor pozitive ale căutării în acele locuri cheie de top vă poate ajuta să protejați reputația generală a mărcii clientului dvs.

Învățând cum să împingeți rezultatele căutării în jos în SERP, puteți avea mai mult control asupra narațiunii și reputației afacerii, asigurându-vă că clienții care caută numele mărcii (sau alte cuvinte cheie legate de afacere) nu vor fi expuși la conținut care îi poate influența afacerea.

Reputația dumneavoastră este prioritatea noastră.

Pentru o discuție confidențială, trimiteți-ne un email sau completați formularul.

Programează o ședință gratuită

Pentru o discuție confidențială, trimiteți-ne un email la office@recenziinegative.ro sau completați formularul.