Nu forțați niciodată clienții unui client să-și modifice recenziile. Răspundeți la recenziile negative și colectați informațiile de contact ale acestora. Încercați să-i contactați prin telefon pentru a discuta problema.
Dacă vorbești cu ei și le rezolvi problema prin telefon, cel mai probabil, va aduce rezultate pozitive. Clarificați situația. Spune-le de ce s-a întâmplat acest lucru și cât de scuze este clientul tău. Nu vă scuzați niciodată și nu vă puneți la defensivă. În schimb, deține greșelile (chiar dacă nu ai făcut niciuna).
Dacă reușiți să-l liniștiți pe client, cereți-i politicos să anuleze recenzia sau să o actualizeze. De asemenea, nu uitați niciodată să mulțumiți clientului pentru că a împărtășit feedback-ul sincer. Arată-le că clientul tău apreciază opinia lor.
Nu vei reuși să câștigi inimi de fiecare dată. Dar ar trebui să încerci mereu. Dacă încercările dvs. de a elimina o recenzie negativă eșuează, puteți încerca să le promovați pe cele bune.
Puteți îngropa oricând câteva recenzii proaste obținând mai multe recenzii pozitive de la clienții clienților dvs. Dacă obțineți o mulțime de recenzii Google pozitive noi, este posibil ca utilizatorii online să nu găsească niciodată vechile comentarii negative.
Cereți întotdeauna clienților mulțumiți să lase o recenzie Google. Nu uitați să-i ajutați să găsească pagina de afaceri Google a clientului dvs. Acest lucru va încuraja clienții să lase și mai mult feedback.